miercuri, 3 iunie 2009

Actiuni de noapte pe Lilieci si Bacau II

Miercuri spre joi noaptea am derulat o actiune pe Lacurile Lilieci si Bacau. Pe Lilieci ne-am intalnit cu un braconier tocmai cand vroia sa intre pe apa (21.30). A reusit sa fuga cu camera, dar a lasat 4 plase monofilament si una de ata + diverse accesorii. Ajuns sus pe faleza in satul Itesti a incercat sa ne bolovaneasca putin, da' era cam nemancat si a avut un tir cam slab. Pe Bacau liniste. Am iesit de pe apa la 01.00.

Un comentariu:

Unknown spunea...

BRAVOOO BAIETI, tot respectul, dupa ce terminati cu "tenismenii" definitiv incepeti si la pescarii sportivi, 4 bete sau 5 nu cred ca e mare branza sau 3 ace in loc de 2, dar 200 de metri de plasa monofilament cu ochiuri de 1,5-2 cm opresc si ucid (mai ales vara si iarna) tot pestele. Cum am putea face ceva si in lacul Staca-Costesti? Si acolo e genocid, raportat la numarul de braconieri cu forme legale si la dimensiunea acestui lac, genocidul e enorm, acolo nu s-ar scoate 2 KM de plasa ci sute de Km. In prohibitie politia noastra de frontiera mai confisca cate o plasa pe care ulterior o inapoiaza "pescarului" ca nu cuva sa ramana barcagii nostri fara treaba si pe pescarul care se duce cu o undita il amendeaza cu 3-4 milioane vechi (300-400 lei) pentru pescuit fara permis, nici macar un peste nu aveam retinut. eram la 500 de metri de casa mea de la tara intr-un miniconcediu de 5 zile. Poate la anul in prohibitie organizam pe acest lac o filmare impreuna cu jandarmeria ca e jale. Am facut sesizare la ANPA Iasi si Bucuresti si arunca hoitul de ici colo, cei de la Iasi mi-au spus sa le aduc eu dovezi, daca aduc poze si casete filmate probabil vor spune ca nu pot fi folosite in instanta si tot asa.

CU DRAG EXPLORER "luptam pentru eliminarea TENISMENILOR DE PE APE"